dinsdag 3 april 2012

Zwart kant

Waarom is het toch ?
je maakt een mooi stelletje voor iemand die je kent
waarom slaat dan altijd de twijfel toe als mokerslag
zou het goed zijn
zou het passen
zou ze het mooi vinden
pffffffff af en toe word ik gewoon moe van mezelf
95 % is gewoon goed en mooi en zijn ze er super blij mee
de overige 5 % stuurt het terug omdat er een aanpassing nodig is
geen probleem dat lossen we op
dit mooie zwarte stelletje is een zwarte lycra bh met rood kant
het kant loopt als derde deel over de cup en loopt door in de schouderband
op de rug heb ik hetzelfde band ( als het kant ) verwerkt als extra detail
en een hipster van zwart kant waar ook het rode kanten bandje terug komt
ze wil er nog een string bij maar die moet ik nog even maken

6 opmerkingen:

  1. Wat heb jij toch een tempo zeg. Dit is ook weer een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je jos
      Heerlijk om er juist iedere keer weer iets moois van te maken

      Verwijderen
  2. Hoi Mariette, echt helemaal niet nodig hoor, je maakt echt hele leuke, mooie en originele dingen. Ik kijk altijd met veel plezier naar je creaties.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik herken het wel dat twijfelen over dat soort dingen maar je hoeft het niet te doen hoor het is weer een mooi setje geworden heb dit kant overigens ook nog liggen en heb het ook in een rood setje gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar! Vooral of juist omdat het voor een bekende is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het setje past en zit als gegoten
    Setje 2 is besteld
    Leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen