zaterdag 31 maart 2012

Trots als een pauw op rood wit blauw

Gisteren naar Kantje boord in Amsterdam geweest om wat materialen te halen die ik niet meer had
Kom ik daar binnen staat er op de toonbank een buste model met een bh aan en een bijpassende slip
heeeeee riep ik
Dat is leuk
Dat is mijn bh ..........
OOOOOO wat leuk zei de eigenaresse van de winkel , ben jij dat ????
Ja dat ben ik en ik kan het bewijzen ik heb hem ook aan
Hilariteit ten top ff lekker lachen
Ik had naar aanleiding van mijn vorige bezoek aan KB een foto gestuurd van mijn rood wit blauwe bh om te laten zien wat ik met vliesofix had gedaan
Dat vonden ze zo ontzettend leuk dat zij dat voorbeeld hebben nagemaakt
Daar was ik eigenlijk best wel trots op !!
ik heb er een foto van gemaakt
de bovenste is van KB
de onderste het origineel van mijzelf


6 opmerkingen:

  1. Dat is leuk heb jij er ook een slip bij gemaakt of maak je alleen bh's? Daar mag je best trots op zijn hoor. Vind ook de slip van KB erg leuk gemaakt en ook de strikjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er een string bij gemaakt maar niet gefotografeerd

      Verwijderen
  2. Gaaf hoor, dat je hen zo hebt kunnen inspireren! Eens kijken, heb hier ook nog rood/wit/blauw liggen, is een erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stoer zeg.
    Beide setjes mogen er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen