donderdag 12 april 2012

Laat de zomer maar komen

Jaaaaa
Laat de zomer maar komen
Met deze bikini kan de zomer niet meer stuk
een fris groene bikini met een zilver detail op het broekje en een zilver sluiting op de rug
De dame voor wie deze is , wilde graag een strapless bikini
Dat had ik nog nooit gemaakt, maar dat wilde ik wel uit proberen
Bij de winkels in de buurt gekeken naar strapless bikini's, gekeken hoe dat in elkaar zat en  naar een voorbeeld van de H&M bikini van vorig jaar ( van mijn dochter )  heb ik er 1 getekend en een patroon van gemaakt met wat aanpassingen hier en daar
het was niet zo simpel als hij er uit ziet maar een geweldig leermoment en leuk om te maken
ik hoop dat het lekker zonnig mooi weer wordt dat ze hem veel kan dragen
De kleur is lekker fris groen en het broekje is gewoon een simpel laag bikini broekje

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf me verbazen over je tempo en wat voor mooie & frisse creaties je toch maakt steeds! Applaus! Weet je al hoe 'ie zit bij de dame?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi
      Als het goed is hoor ik vanmiddag hoe de bikini zit
      Wordt vervolgd dus
      Thanx Jos

      Verwijderen