vrijdag 13 april 2012

3 kussens op een rij

Vandaag een vrije dag ( ik ben altijd vrij op vrijdag !! ) en ik heb alle drie de kussen afgemaakt
Lekker goed kunnen uitproberen met mijn naaimachine
Geweldig wat die machine allemaal kan en de patronen van LAURA ASHLEY zijn zo gaaf
Ik kan zelf de kleuren bepalen die ik wil want ik wilde voor deze kussentjes de hoodkleur roze
(De patronen die voorgeprogammeerd staan in de machine hebben een bepaalde kleur volgorde)
1 kussen ligt al in de kliko die had ik geborduurd en nadat het klaar was en je de borduurring uit de naaimachine kunt halen zag ik dat de achterkant van het kussen onder de borduurring was gegaan waardoor ik die achterkant heb meegeborduurd.....ggrrrrr
De bloem die ik had geborduurd heb ik uitgeknipt en in een schilderij lijstje gestopt bij mijn dochter op de kamer . Staat erg lief !! En het kussen weggegooid in de kliko zonde ......maar ja aldoende leert men

Geen opmerkingen:

Een reactie posten