woensdag 1 februari 2012

Sisal touw haken

Ik hoorde van een collega dat ze bij Eigen huis en tuin vazen hoesjes aan het haken waren van zpagettie
Leuk !!
Dat heb ik even bekeken en dacht .... dat kan ook met sisal touw dat had ik al gekocht om om een vaas heen te plakken
Daar was ik nog niet aan begonnen omdat ik het ergens toch ook zonde vond om te plakken dan kan het er nooit meer af
Dus ja dit is de oplossing gewoon haken
ik ben er mee begonnen en pfffffffff zpagettie is echt makkelijker dit touw is zo stug en werkt voor geen millimeter mee
Zere vingers een blaar ........
Iedere dag dan maar een stukje
Ik heb alvast een foto gemaakt van het begin het wordt echt gaaf
Als het klaar is dan kan er aarde in de vaas ( dat zwarte zie je er dan niet meer doorheen, althans niet alles ) en dan planten erin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten