woensdag 15 februari 2012

Schoentje van geboortekaartje

Als er een baby wordt geboren stuurt meestal iedereen een kaartje naar familie en vrienden
als ik een kaartje krijg dan ga ik daar altijd meteen mee aan de slag om er een schoentje of wiegje van te maken
als we dan op kraamvisite gaan heb ik altijd in ieder geval een leuk cadeautje ( vind ik zelf )
toen onze dochter geboren werd kreeg ik ook zo een schoentje en was meteen verliefd
ik heb geprobeert om het patroon te zoeken maar helaas
toen heb ik het schoentje uit elkaar gehaald en een mal van gemaakt
dat malletje gebruik ik nu al bijna 17 jaar en heb in al die jaren al vele schoentjes gemaakt
deze is voor mijn nichtje die voor de tweede keer moeder is geworden van  een zoon
voor haar eerste zoontje heeft ze ook zo een schoentje en nu dus nummer 2

hier op de site zie je meerdere foto's van lieve kleine schoentjes
http://mariettedesign.hyves.nl/forum/3629319/oEZb/GEBOORTE_SCHOENTJES_WIEGJES/

een fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief cadeautje.
    Super om cadeau te geven. Ik zal aan je denken, mocht er weer eens een baby geboren worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi diana
    Leuk dat je aan me wil denken (lol)
    Ik maak ze voor iedereen en stuur ze dan als cadeautje weer op

    BeantwoordenVerwijderen