vrijdag 10 februari 2012

Kinderfeestje armbandje rijgen

Er  is mij gevraagd of ik nog kinderfeestjes gaf
Nee dat doe ik niet meer heel veel sjouwen veel gedoe
Dat is geweest, dat heb ik jaren gedaan met heel veel pelzier en vele leuke feestjes
Maar ik heb wel heel veel kralen
ik kan wel pakketjes maken zodat alle meisjes op een feestje zelfeen armbandje kunnen maken
ieder meisje krijgt dan  een eigen pakketje met een foto als voorbeeld en de kralen en elastiek en bedeltjes in het pakketje
dat wilde deze moeder wel
ze heeft 7 meisjes en dan de jarige erbij maakt 8 er is ook nog een zusje die wil ook wel rijgen
ik heb een voorbeeldje gemaakt en ze vond het oke
dus 9 pakketjes gaan op de post
leuk leuk leuk
2 voordelen
goedkoper voor de mams en minder tijdrovend en gesjouw voor mij
kortom super leuk dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten