dinsdag 31 januari 2012

Andere freubels

Alle kettinkjes hangen weer gelabeld en geprijsd klaar aan de lamp
die kunnen allemaal weer naar de winkel in voorschoten
Boven op zolder alle dozen met kralen weer netjes opgeruimd en ja dan komen de lapjes weer op tafel
Er is een bh besteld in een lila kleur met gemeleerd wit lila kant
die heb ik net geknipt en daar ga ik morgen weer mee verder
Ik moet helaas een boterham gaan eten en omkleden en dan weer fijn naar mijn werk
pffffff ik blijf eigenlijk liever lekker binnen buiten is het brrrrrrrrrrrrrr
de horlogeketting is erg gaaf en al een paar keer besteld ook in andere kleuren
Bengel staat bij mijn benen te wiebelen die wil wel even lekker naar buiten
Tot de volgende keer
Groetjes en een fijne dag allemaal
Haal je schaatsen alvast maar uit het vet
Een kleine impressie van een paar kettinkjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten