vrijdag 27 januari 2012

Lichtblauw / Lavendel

Als er dames foto's voorbij zien komen op hyves of facebook en ze vinden het kleurtje stof erg leuk dan kunnen ze dat altijd bestellen voor ook een bh of een compleet setje
Ik heb ook wel eens een stofje gereserveerd voor iemand die er graag een bh van wilde maar niet op dat moment, geen probleem hoor of als je het stofje even in het echt zou willen zien dan kan ik gewoon even een staaltje opsturen, geen probleem
deze lichtblauwe / lavendel kleurige stof had ik gebruikt voor een bh en deze is nabesteld
ik heb vandaag deze bh ervan gemaakt en afgewerkt met strass steentjes op het smalle kantje
deze bh heeft voorgevormde cups en is 75B
De  zijkant van de cups bij de oksels, daar heb ik een armgat extra getekend. De voorgevormde cups lopen nogal recht naar de okselen dan kan het schouderband erg snijden in de oksel en zo is dat opgelost

door het armsgat van buiten naar binnen omhoog te tekeken komt de bevestiging van het schouderbandje iets meer naar het midden en kan zo niet meer snijden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten