woensdag 26 juni 2013

VIVA LA DONNA

Een tijdje terug werd ik uitgenodigd voor een netwerkborrel voor vrouwelijke ondernemers bij ons in de wijk
Zal ik wel .... zal ik niet .... ik heb lang getwijfeld of dat wel iets voor mij zou zijn
Ik heb om me heen gevraagd met het idee misschien is er iemand waar je samen mee kunt gaan, dan wordt de drempel weer wat lager ....
Helaas niemand gevonden
En toch maar de stoute schoenen aan en er naar toe gegaan ( als het niks is kun je natuurlijk ook gewoon weer weg )
Daar aangekomen werd ik voorgesteld aan een dame die bij de bar zat
Zij is de oprichtster van de stichting Viva La Donna
We hadden een leuk gezellig ontspannen gesprek ( en de zenuwen bij wij waren inmiddels gelukkig verdwenen) Zij vertelde over van alles en nog wat, zo leuk en ook wat andere dames die erbij kwamen staan deden gezellig mee aan het gesprek
Op een gegeven moment werd er dan gevraagd wat je als vrouwelijke ondernemer dan op die avond deed en wat je doet / maakt
Ieder vertelde zijn verhaal en ik ook het mijne
Aan het einde van al die korte verhalen kreeg ik een kaartje van Corinne met de vraag of ik mijn verhaal wilde opschrijven dan zou zij het publiceren in haar nieuwsbrief van de stichting
Wauw
Dat heb ik gedaan en inmiddels is het stukje geplaatst
Ik super trots
hier kun je lezen wat ik heb geschreven

http://www.vivaladonna.nl/mijn-passie-/3465335711077401304261


Geen opmerkingen:

Een reactie posten