woensdag 26 juni 2013

Afscheidscadeautje voor een collega

Mijn dochter werkt op zaterdag in een damesmode zaak, daar werkt ze met veel plezier en met leuke collega's
Nu zou er een collega weg gaan vanwege een verhuizing
Mijn dochter had bij de andere collega's voorgesteld om een lingeriesetje te laten maken door mij als afscheidscadeautje
Dat vonden alle andere collega's een leuk idee
Het leukste zou natuurlijk de verrassing zijn maar dat wordt wat moeilijk
Ik moet toch even haar maten op nemen en ik zou het fijn vinden als ze zelf een stofje uitkiest wat ze zelf mooi vind
Zo gezegd zo gedaan met een tas vol stofjes en kantjes naar de winkel waar ze werkt en in haar pauze even de maat opgenomen en heeft zij een mooi stofje met kant naar wens uitgezocht
Zij is inmiddels al verhuist en ze heeft het setje cadeau gekregen van haar collega's
Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan de cups maar ook dat is opgelost
het was een leuke originele opdracht

4 opmerkingen:

  1. Mooie uitstraling krijgt dit setje door de manier waarop je het kant verwerkt hebt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke combi en ook vind ik net als Saskia dat het kant erg mooi verwerkt is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor, om zo'n persoonlijk cadeau te kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen