zaterdag 5 april 2014

Eindelijk weer een berichtje

Zo druk zo druk
Maar ontzettend leuk
Sinds kort de nieuwe kinderlijn  Dottie-Dots gelanceerd, waar ik het heel druk mee heb , veel naaiwerk natuurlijk maar ook het tekenen van patronen
Ik ben benadert door een dame die een webwinkel in kinderkleding heeft en zij verkoopt nu ook de Dottie-Dots ( jurkjes boxertjes lange hemdjes en korte topjes )
Nu heb ik van de week leggings getekend en die zijn nu in de maak ook voor in de webwinkel
Het worden lieve schattige leggings met kantjes en strikjes en roosjes , net even anders ,liever , schattiger
En ja het gaat op werken lijken zo
Het hobby-naaien moet ik langzamerhand achter me gaan laten
Me verdiepen in de KVK , belastingdienst pffffffff zoveel energie en tijd gaat daarin zitten , tijd die ik liever besteed achter de naaimachine .
Maar wat moet dat moet.

Dus binnenkort is Mariette-Design een geregistreerd een-mans bedrijfje, leuk, spannend, ook wel eng .............

benieuwd naar de Dottie-Dots kijk dan eens op www.facebook.com/lievedottiedots

3 opmerkingen: