donderdag 12 september 2013

Prothese BH in Aqua blauw

Deze dame kwam bij mij naar aanleiding van een stukje wat ze had gelezen over mij in een nieuwsbrief van Viva La Donna
Ze heeft me gezocht op Facebook en zo zijn we in contact geraakt
Zij wilde graag een Prothese BH laten maken die vooral lekker zou zitten en goed zou passen
We hebben met een kop koffie erbij stofjes uit gekozen en dat was een Aqua blauwe lycra van een super zachte kwaliteit ( aaibaar zacht )
Ik heb de hele bh daarmee gevoerd zodat ook die zachte stof aan de  binnenkant zou zitten ook bij het rugpand
Ik heb daar wel powernet bij gebruikt maar die verwerkt tussen de twee lagen lycra dus wel de stevigheid van de powernet maar de zachtheid van de lycra
de maten zijn opgemeten en ik ben aan de slag gegaan
Ze heeft hem inmiddels opgehaald en is blij de deur uitgegaan
Deze bh had wel beugels erin verwerkt
Ze zou dat uitproberen of ze daar geen last van zou hebben en anders zijn ze er zo uit gehaald
jammer dat ik vergeten ben om een foto te maken van de binnenkant

2 opmerkingen: