dinsdag 23 juli 2013

Dezelfde bikini's maar toch anders

Twee vriendinnen kwamen langs voor een bikini
Lekker stofjes uitzoeken met een kop koffie erbij
ik heb inmiddels al een leuke voorraad badlycra dus er valt ook wel wat te kiezen
Maar ze wilden allebei dezelfde vrolijke paisley
Gelukkig kon ik die nog bij bestellen
Een dame wilde de paisley gecombineerd met fel oranje en de andere met citroengeel of kobalt blauw
Citroengeel heb ik gezocht en gezocht en gezocht maar niet te vinden maar de mooie kobalt blauwe stof wel dus heb ik die bikini met paisley en kobalt blauw gemaakt
ze hebben allebei een top met voorgevormde cups
Ze zijn inmiddels beide bij de twee nieuwe eigenaresses ze passen perfect zitten lekker laat de zon maar komen

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk! Lekker vrolijk, heb het stofke ook nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn hetzelfde maar toch door de combi totaal anders geworden leuk hoor. Mooi geworden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Mariette, dein Blog ist wunderschön.

    Grüße aus Deutschland :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, mag ik vragen welk patroon u voor het broekje heeft gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen