zaterdag 11 mei 2013

Romantisch oudroze

Een paar weken geleden heb ik setje gemaakt van wit met roze kant ( een snoepje van oud kant ) waarvan het rompdeel ook geheel van kant was
Daar werd leuk op gereageerd en naar aanleiding van deze set wilde deze dame ook zo een set
Het kant wat ik toen gebruikt had was echt op maar ik heb op het net gesurft bij mijn favoriete
webwinkels voor lingeriematrialen
Daar heb ik oudroze kant gevonden en daarvan heb ik fotos doorgestuurd naar de dame
Zo kan ze zelf kiezen wat ze het mooiste vind
Daar is deze oudroze uit gekomen
Nu was de vorige set met witte lycra maar dat vond ik niet mooi bij dit fragiele romantische oudroze kant
Bij dit kant zou een room kleurige stof mooier zijn
Zo gezegd zo gedaan
De roomkleurige stof vond ze zelf mooier
En nu is de set klaar en ligt in een envelop op de kast om opgestuurd te worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten