vrijdag 8 maart 2013

TEST RESULTATEN SPORT BH

De 3 sport bhs zijn alle drie getest

de testen zijn veelbelovend
wat bij twee van de testen nog voorkomt is dat de brede onder band die onder de borsten loopt dubbel klapt
daar ga ik nog wat aan sleutelen
De voorsluiting is ook bij de grotere maten goed en blijft goed gesloten en op zijn plaats
de dame van de zwart witten bh mist een beetje stevigheid aan de zijkant daar kan ik misschien iets met balijnen gaan doen maar dat zal toch voor iedere vrouw anders zijn de dame van de knal roze bh heeft er mee hard gelopen en vond deze goed ondersteunen

ik heb in ieder geval nog wat werk
ze worden terug gestuurd en aangepast
van de zwartwitte bh zijn de schouder banden wat slap , ik denk gewoon te lang die ga ik wat inkorten deze schouderbanden hebben geen schuifjes zoals een gewone bh om de banden te stellen

                             hieronder het test schema



Geen opmerkingen:

Een reactie posten