dinsdag 12 februari 2013

Delftsblauw met marine en creme kleurig kant

 
 
Met alle stofjes in een grote tas op bezoek bij een dame die een bh zou willen
Dan neem ik zoveel mogelijk mee om goed te kunnen laten kiezen
Soms is dat heel moeilijk maar deze dame had het zo gekozen
Ze vond dit delftsblauwe stofje geweldig
Omdat ik daar al een bh van had gemaakt voor iemand anders had ik niet meer genoeg voor een hele BH
Maar met een ander stofje erbij kan dat wel
Zo kwamen we op marine blauw
Maar een beetje kant erbij wilde ze ook wel heel graag en dat is cremekleurig kant geworden dezelfde kleur creme als in het delftsblauwe stofje
ze heeft iets maat verschil in de borsten maar minimaal
ik heb deze keer dan ook niet gekozen voor een laagje padding ertussen omdat dat denkt ik net teveel zou zijn
ik heb het anders opgelost
nu hopen dat dat werkt
donderdagavond ga ik de bh langs brengen dan zullen we het weten
 
De bh langsgebracht
de bh zit goed en zit lekker
het materiaal om de linkercup iets te vullen is te minimaal geweest wat ik eerst dacht van de padding dat het teveel zou zijn is nu achteraf toch een verkeerde inschatting geweest ...jammer
voor de volgende ( als die bestelling komt natuurlijk )  ga ik dan toch een laagje padding er tussen doen
maar de dame is tevreden ze vind hem erg mooi hij zit lekker en mijn 200% tevredenheid komt bij de volgende nu ben ik gedeeltelijk tevreden al is het wel beter ( veel beter ) dan de bh's die ze koopt in de winkels
Dat heb ik natuurlijk wel gewonnen ben ook wel trots maar niet helemaal tevreden
komt goed !!
 

2 opmerkingen:

  1. Dat is weer een hele mooie geworden hoor, hoop dat je aanpassing werkt. Ik heb een vriendin met het zelfde probleem, ook ik heb het opgelost alleen was dit een bh zonder padding. Vind je materialen weer heel erg leuk zo bij elkaar.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie is dit geworden! Fijn dat de dame tevreden is.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen