zaterdag 12 januari 2013

1,2,of 3 slips

Voor de kerst had ik een set gemaakt van een taupe kleurige stof met mooi oranje zwart goud kant
die stof wilde deze dame ook wel
Maar ze wilde er wel 3 slips bij als dat mogelijk was
Alles is mogelijk ....als de stof nog te verkrijgen is. ( oeps)
Een ritje naar kantje boord voor de stof en via internet het kant nog bij besteld
Dus alles op voorraad ....naaien maar
Het patroon had ik al voor deze dame want dit is haar tweede BH
De slips zijn een wat hoger model en flink corrigerend het fijne van dit model slip is dat je zelf kan bepalen waar het kant komt
De 3 slips zijn daardoor alle drie anders geworden
De bh is een bh uit 3 delen waarbij het zijpand extra verstevigd is
Ik had een eerst een BH gemaakt die uit een horizontale naad bestond met de ondercup uit twee delen
Maar deze BH zat niet mooi de borsten wijkten te veel naar buiten ( ook nadat ik mv al had versmald )
Toen heb ik een proefmodel gemaakt met een driedelen cup zoals deze en die stond 100% beter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten