zondag 16 september 2012

Baby geboren

Wat zo ontzettend leuk is van het leven, dat het gewoon doorgaat
uur na uur dag na dag jaar na jaar
gelukkig maar
Zo hebben we niet echt in de gaten dat we ouder worden
Toen ik nog thuis woonde werden er om me heen veel baby's geboren in de familie
Wij gingen dan altijd op kraamvisite
Ik wilde altijd mee, al was het alleen maar om de kleine hummeltjes vast te mogen houden
Maar wat is nu het geval
De baby's die ik toen vasthield zijn nu zelf moeder geworden
Zo  lief zo leuk, weer allemaal kleine hummeltjes
Op kraamvisite gaan dat komt er niet echt meer van maar van de geboortekaartjes een schoentje of wiegje maken vind ik nog altijd wel leuk om te maken
zo ook voor mijn nichtje een schoentje een schattig kaartje in een frisse kleu rood met lieveheersbestjes

Mijn collega kwam tegelijk ook met een kaartje voor een wiegje dus twee vleigen in 1 klap


Geen opmerkingen:

Een reactie posten