maandag 23 juli 2012

Wiegje

Goedemorgen allemaal
De zomer is eindelijk aangebroken heerlijk voor iedereen die nu vakantie heeft en in nederland verblijft
ik kreeg per post een geboortekaartje opgestuurd met de vraag of ik er een wiegje van wilde maken
natuurlijk wil ik dat
heerlijk buiten in de zon zitten borduren wat wil je nog meer
het wiegje is inmiddels  retour gestuurd met post.nl
wil je dit ook ??? dat kan stuur me maar een geboortekaartje dan maak ik er een wiegje of schoentje van
Dit hoeft geen recent geboortekaartje te zijn
Het is ook heel leuk als iemand het huis uit gaat om op zichzelf te gaan wonen
of als iemand gaat trouwen om dan van de bruid en bruidegom een schoentje te laten maken van hun eigen geboortekaartje
in ieder geval een origineel cadeautje !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten