woensdag 20 juni 2012

2 geboortekaartjes worden schoentjes

Hallo

Deze week had ik twee geboortekaartjes in de brievenbus met het verzoek om er een schoentje van te maken
Het leuke is in de 17 jaar dat ik deze schoentjes maak dat je trends ziet in kaartjes
heel in het begin waren ze nog zo schattig met uitvouw mogelijkheden lieve kleurtjes
daarna kwam een periode met teksten van Hallo ik ben geboren enz .....
Toen een periode van vooral stoere kleuren en nu zo leuk zo leuk zie je weer de zoete kleurtjes en polkadotjes
deze week had ik twee kaartjes in de bus
Beiden roze
En beiden met polkadotjes witte stippen op roze parelmoer achtergrond
de kleur was wel verschillend zo zijn het toch twee verschillende schoentjes geworden de 1 met super zacht roze lint en de ander met iets feller roze lint
1 heb ik vandaag opgestuurd en de ander wordt opgehaald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten