zondag 13 mei 2012

Handdoek borduren

Een collega had een feestje van 1 van haar team leden die 50 werd
Ze had een groot wit badlaken gekocht en vroeg of ik daar op wilde borduren
Tuurlijk erg leuk
De tekst was Saartje 50 en omdat het een zaalvoetbal team betreft wilde ze er ook een bal bij
Zo gezegd zo gedaan
Hij was klaar , foto gestuurd ...........oeps de voetbal is geen voetbal maar een volleybal die heeft een hele andere vlakverdeling
Nu heb ik alleen verstand van naaien ............
tja uithalen van een borduurtje op de bortduurmachine is een hels karwei en eigenlijk onmogelijk omdat ik het zo zonde zou vinden om de badstof te beschadigen
Vrijdag was ik op de markt in voorschoten en daar hing een applicatie van een voetbal .............exact de maat van de geborduurde volleybal ............... zal ik wel zal ik niet zal ik wel zal ik niet
tja maar gewoon doen
Ik heb de voetbal gekocht en er met een hele kleine zigzag op gestikt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten